4 Mayıs 2016 Çarşamba

Prag Quadrenal 2015

   Geçtiğimiz yıl (2015) Haziran ayında katıldığım Prag Quadrenal ile ilgili birşey yazamamıştım. Öncelikle daha önce ilk defa yaşadığım tecrübeden daha güzeldi diyebilirim. Bir önceki organizasyonda sergilenen işler tek bir mekan içindeydi. Bu yıl (2015) yapılan organizasyonda, tasarımcıların ve katılımcıların eserleri şehrin birçok yerinde tarihi mekanlarda sergilenmiş. Hem şehri gezip hem de profesyonel ve amatör birçok tasarımcının yapıtlarını görme şansı elde ettim. Özellikle Opera binası beni benden aldı diyebilirim. Dokuz Eylül Güzel Sanatlar Fakültesi, Sahne Sanatları Bölümü, Sahne Tasarımı Ana sanat Dalı olarak Okulumuzu ve Ülkemizi en iyi şekilde temsil ettiğimize inanıyorum. Devamının gelmesini diliyor ve tüm hocalarıma teşekkür ediyorum... 

Fotoğraf arşivimden seçmeler ...
   














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder